2021. október 19., kedd


Időjárási helyzetkép
Mérés időpontja:
2021. 07. 15. 7:49:57

Külső hőmérséklet: 20,5 ˚C
Szélirány: 248˚
Szélsebesség: 1,3 Km/h
Regionális előrejelzés
Az időjárási adatok szolgáltatója:
ICI Interaktív Zrt.
Skip Navigation LinksKezdőlap > Ügymenetek, eljárási útmutatók

Ügymenetek, eljárási útmutatók

Az ügyintézés helye:

Petőfibánya Község Polgármesteri Hivatala
3023, Petőfibánya, Bánya u. 3.

Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy Petőfibánya Polgármesteri Hivatala jogi és magánszemélyek részére egyaránt lehetőséget biztosít arra, hogy ügyeit elektronikus úton intézhesse.

Célunk a hatékony, átlátható, ügyfélközpontú e-ügyintézési rendszer kialakítása, amely megvalósítja a kétirányú kommunikációt az egyéni, illetve üzleti ügyfelek és az önkormányzat, valamint a polgármesteri hivatal között.

1. Hivatali kapu

Petőfibánya Polgármesteri Hivatala biztonságos kézbesítési szolgáltatásként Hivatali Kaput működtet. A Hivatali Kapu a Központi Elektronikus Szolgáltató Rendszer része. Ezen keresztül az igénybevevő szervezetek hitelesen tudnak fogadni elektronikus üzeneteket, illetve a hivatalok elektronikus üzenetei a hitelesen azonosított ügyfelekhez (állampolgár, hivatal, gazdálkodó szervezet) eljuttathatók.

A Hivatali Kapu megnevezése: PBANYAPH
KRID szám: 404053163

2. Eljárási illeték utalása

Lehetőség van az eljárási illeték elektronikus úton történő befizetésére is, a következő – Centrál Takarékszövetkeztnél vezetett – bankszámlaszámra:
Petőfibánya Polgármesteri Hivatala 62100212-11023270

3. Önkormányzati Hivatali Portál

Az Önkormányzati Hivatali Portálon több ügytípusban is nyújthat be bejelentést, kérelmet, nyilatkozatot.

  1. A felület elérése:
    "ÖNKORMÁNYZATI HIVATALI PORTÁL” (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap)
  2. Amennyiben rendelkezik ügyfélkapuval, válassza a „BEJELENTKEZÉS” GOMBOT, ezután Önnek nem kell kinyomtatnia a kitöltött űrlapot, hanem azt elektronikusan is beküldheti a kiválasztott önkormányzat felé.
  3. Amennyiben nem rendelkezik ügyfélkapuval, ügyet nem tud indítani, de a nyomtatványokat ki tudja tölteni, majd azokat kinyomtatva az ügyintézőhöz eljuttathatja személyesen, vagy meghatalmazott útján. 


Ha ügyet szeretne indítani, úgy a „VÁLASSZON ÖNKORMÁNYZATOT” gombra kattintson, majd a TELEPÜLÉS sorban írja be a települést, ahol az ügyét szeretné indítani. A „LEKÉRDEZÉS” gombra kattintva megjelenik a választott önkormányzat, erre rákattintva lehet az ügyet elindítani. Az eljárás módját mindenképpen ki kell választani, csak ezután töltődnek be az űrlapok.

Jelenleg az alábbi ágazatokban lehet ügyeket indítani:

  • Adóügy
  • Általános vagy egyéb igazgatási ügyek
  • Anyakönyvi ügyek (anyakönyvi kivonat kiállítási kérelem)
  • Hagyaték (adatszolgáltatás hagyatéki leltárhoz)
  • Ipar-, kereskedelem
  • Pénzügy, gazdálkodás (intézményi gyermekétkeztetés lemondása, szociális étkeztetés lemondása, adatváltozás bejelentése)
  • Szociális (települési támogatások iránti kérelem)
  • Településüzemeltetési, vagyonkezelési ügyek

Fontos, hogy amennyiben meg van jelölve, hogy milyen mellékletek szükségesek az ügy indításához, azokat mindenképpen csatolni szíveskedjenek.

Amennyiben a rendszer használatával kapcsolatosan további kérdése van, szíveskedjen az Önkormányzati Hivatal munkatársaihoz fordulni, akinek elérhetősége az önkormányzat honlapján megtalálható.

Természetesen az Önkormányzati Hivatali Portál használata az ügyfelek számára nem kötelező, továbbra is állunk rendelkezésükre ügyfélfogadási időben.